Proliner terugsturen voor reparatie of service – Europa

Wat wij doen

Prodim Proliner Service of Reparatie

Qua service laten wij niets aan het toeval over

De meetkop wordt volledig uit elkaar gehaald

Prodim Proliner Service of Reparatie

Alle onderdelen worden nauwkeurig geïnspecteerd en schoongemaakt of vervangen

De Proliner wordt vaak voorzien van de laatste productverbeteringen

Prodim Proliner Service of Reparatie

Na het opnieuw in elkaar zetten ondergaat de Proliner een strikt test-protocol, net als iedere nieuwe Proliner

Het doorlopen van het proces kost minimaal één hele werkdag

Wat we nodig hebben

 

Vul aub het reparatieformulier (onderaan de pagina) in voordat u uw Proliner voor onderhoud of reparatie terugstuurt.

BELANGRIJK: Klik hier voor de instructies voor het versturen van uw Proliner voor reparatie.


Probleembeschrijving

Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem, zelfs wanneer u dit al besproken heeft met een van onze medewerkers. Dit voorkomt het ontbreken van informatie bij aanvang van de reparatie.


Richtlijnen voor het versturen & ontvangen

 

Back-up metingen:

Maak een back-up op uw computer van de metingen op uw Proliner® voordat u deze terugstuurt. Prodim International BV is niet verantwoordelijk voor het verlies van metingen tijdens reparatie en/of transport.

Verpakken:

Wij adviseren de orginele Proliner® doos met originele inlay te gebruiken. Een houten kist wordt niet beschouwd als een veilige manier om een Proliner in te verpakken en te vervoeren. Zorg ervoor dat de Proliner® goed verpakt is. Zo niet, dan zal de Proliner geretouneerd worden in een nieuwe Proliner® doos waarvoor wij € 60,- in rekening zullen brengen.
Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Prodim aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat het niet goed was verpakt zullen de herstelkosten hiervan in rekening worden gebracht.

Wat te versturen:

Vergeet NIET de AFSTANDSBEDIENING met uw Proliner® mee te sturen. Zonder afstandsbediening kunnen we het apparaat niet bedienen en moeten we een nieuwe installeren waarvoor € 58,- in rekening zal worden gebracht.

Welke koerier:

Prodim International BV gebruikt UPS voor alle zendingen buiten Nederland. We kunnen tevens de Proliner voor u door UPS laten ophalen. Laat het ons weten als u hiervan gebruik wilt maken, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met onze transportpartner UPS. Wanneer u besluit gebruik te maken van een andere koerier rekenen wij € 30,- aan administratiekosten.

Welke formulieren:

Wanneer u buiten de EU gevestigd bent, moet u een commerciele factuur toevoegen. Voor sommige landen is een Tijdelijk Export Document nodig om te voorkomen dat u opnieuw importkosten betaald, neem contact op met de de douane van uw land of de klantenservice van uw transportbedrijf. Zet ALTIJD de HS code van de Proliner® op de Commercial Invoice HS90318020.

Ontvangen:

Prodim gaat ervan uit dat de zending in goede staat is afgeleverd door de ingeschakelde koerier, tenzij de ontvanger bij het aannemen van de zending melding van schade doet bij de koerier.

Reparatieformulier

 

  • Proliner

  • (Nummer begint met SN)
  • Klantgegevens

  • Probleembeschrijving

  • Accessoires en updates

  • Meer informatie over Proliner accessoires kan gevonden worden op deze pagina:Proliner accessories
  • Verzendinformatie

  • Prodim heeft over het algemeen betere tarieven. Indien u kiest voor 'JA' ontvangt u een pick-up instructie van Prodim.
  • Datumnotatie:DD slash MM slash JJJJ
    UPS zal één poging doen om uw Proliner op te halen. Indien de zending niet kan worden opgehaald, zal UPS een retour label bij uw bedrijf achterlaten. U kunt dan een nieuwe datum plannen via telefoon, de website www.ups.com of door het pakket af te leveren bij een UPS Acces point.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.