Proliner terugsturen voor reparatie of service – Noord Amerika

Wat wij doen

Prodim Proliner Service of Reparatie

Qua service laten wij niets aan het toeval over

De meet-unit wordt volledig uit elkaar gehaald

Prodim Proliner Service of Reparatie

Alle onderdelen worden nauwkeurig geïnspecteerd en schoongemaakt of vervangen

De Proliner wordt vaak voorzien van de laatste productverbeteringen

Prodim Proliner Service of Reparatie

Na het opnieuw in elkaar zetten ondergaat de Proliner een strikt test-protocol, net als iedere nieuwe Proliner

Het doorlopen van het proces kost minimaal één hele werkdag

Wat we nodig hebben

 

Vul a.u.b. het reparatieformulier in voordat u uw Proliner voor service en/of reparatie terugstuurt.


Probleembeschrijving

Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem, zelfs wanneer u dit al besproken heeft met een van onze medewerkers. Dit voorkomt het ontbreken van informatie bij aanvang van de reparatie.


Richtlijnen voor het versturen

 

Back-up metingen:

Maak een back-up op uw computer van de metingen op uw Proliner voordat u deze terugstuurt. Prodim USA is niet verantwoordelijk voor het verlies van metingen tijdens reparatie en/of transport.

Verpakken:

Wij adviseren de orginele Proliner doos met originele inlay te gebruiken. Een houten kist wordt niet beschouwd als een veilige manier om een Proliner in te verpakken en te vervoeren. Zorg ervoor dat de Proliner goed verpakt is. Zo niet, dan zal de Proliner geretouneerd worden in een nieuwe Proliner doos welke in rekening gebracht wordt.
Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Prodim aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat het niet goed was verpakt zullen de herstelkosten hiervan in rekening worden gebracht.

Wat te versturen:

Vergeet NIET de AFSTANDSBEDIENING met uw Proliner mee te sturen. Zonder afstandsbediening kunnen we het apparaat niet bedienen en moeten we een nieuwe installeren waarvoor $80,- in rekening zal worden gebracht.

Welke koerier:

Prodim USA gebruikt UPS voor alle zendingen binnen de USA.

Ontvangen:

Prodim gaat ervan uit dat de zending in goede staat is afgeleverd door de ingeschakelde koerier, tenzij de ontvanger bij het aannemen van de zending melding van schade doet bij de koerier.

Reparatieformulier

 

  • Proliner

  • (Nummer dat begint met SN)
  • Klantgegevens

  • Probleembeschrijving

  • Accessoires en updates

  • Meer informatie over Proliner accessoires kan gevonden worden op deze pagina: Proliner accessories
  • Verzendinformatie

  • Prodim heeft over het algemeen betere tarieven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.