Qua service laten wij niets aan het toeval over
De meet-unit wordt volledig uit elkaar gehaald
Alle onderdelen worden nauwkeurig geïnspecteerd en schoongemaakt of vervangen
De Proliner wordt vaak voorzien van de laatste productverbeteringen
Na het opnieuw in elkaar zetten ondergaat de Proliner een strikt test-protocol, net als iedere nieuwe Proliner
Het doorlopen van het proces kost minimaal één hele werkdag
Vul a.u.b. het reparatieformulier in voordat u uw Proliner voor service en/of reparatie terugstuurt.
Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem, zelfs wanneer u dit al besproken heeft met een van onze medewerkers. Dit voorkomt het ontbreken van informatie bij aanvang van de reparatie.
Maak een back-up op uw computer van de metingen op uw Proliner voordat u deze terugstuurt. Prodim USA is niet verantwoordelijk voor het verlies van metingen tijdens reparatie en/of transport.
Wij adviseren de orginele Proliner doos met originele inlay te gebruiken. Een houten kist wordt niet beschouwd als een veilige manier om een Proliner in te verpakken en te vervoeren. Zorg ervoor dat de Proliner goed verpakt is. Zo niet, dan zal de Proliner geretouneerd worden in een nieuwe Proliner doos welke in rekening gebracht wordt.
Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Prodim aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat het niet goed was verpakt zullen de herstelkosten hiervan in rekening worden gebracht.
Vergeet NIET de AFSTANDSBEDIENING met uw Proliner mee te sturen. Zonder afstandsbediening kunnen we het apparaat niet bedienen en moeten we een nieuwe installeren waarvoor $80,- in rekening zal worden gebracht.
Prodim USA gebruikt UPS voor alle zendingen binnen de USA.
Prodim gaat ervan uit dat de zending in goede staat is afgeleverd door de ingeschakelde koerier, tenzij de ontvanger bij het aannemen van de zending melding van schade doet bij de koerier.