Qua service laten wij niets aan het toeval over
De meet-unit wordt volledig uit elkaar gehaald
Alle onderdelen worden nauwkeurig geïnspecteerd en schoongemaakt of vervangen
De Proliner wordt vaak voorzien van de laatste productverbeteringen
Na het opnieuw in elkaar zetten ondergaat de Proliner een strikt test-protocol, net als iedere nieuwe Proliner
Het doorlopen van het proces kost minimaal één hele werkdag
Vul aub het reparatieformulier (onderaan de pagina) in voordat u uw Proliner voor onderhoud of reparatie terugstuurt.
BELANGRIJK: Klik hier voor de instructies voor het versturen van uw Proliner voor reparatie.
Geef een gedetailleerde beschrijving van het probleem, zelfs wanneer u dit al besproken heeft met een van onze medewerkers. Dit voorkomt het ontbreken van informatie bij aanvang van de reparatie.
Maak een back-up op uw computer van de metingen op uw Proliner® voordat u deze terugstuurt. Prodim International BV is niet verantwoordelijk voor het verlies van metingen tijdens reparatie en/of transport.
Wij adviseren de orginele Proliner® doos met originele inlay te gebruiken. Een houten kist wordt niet beschouwd als een veilige manier om een Proliner in te verpakken en te vervoeren. Zorg ervoor dat de Proliner® goed verpakt is. Zo niet, dan zal de Proliner geretouneerd worden in een nieuwe Proliner® doos waarvoor wij € 60,- in rekening zullen brengen.
Als verzender bent u verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Prodim aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat het niet goed was verpakt zullen de herstelkosten hiervan in rekening worden gebracht.
Vergeet NIET de AFSTANDSBEDIENING met uw Proliner® mee te sturen. Zonder afstandsbediening kunnen we het apparaat niet bedienen en moeten we een nieuwe installeren waarvoor € 65,- in rekening zal worden gebracht.
Prodim International BV gebruikt UPS voor alle zendingen buiten Nederland. We kunnen tevens de Proliner voor u door UPS laten ophalen. Laat het ons weten als u hiervan gebruik wilt maken, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op met onze transportpartner UPS. Wanneer u besluit gebruik te maken van een andere koerier rekenen wij € 30,- aan administratiekosten.
Wanneer u buiten de EU gevestigd bent, moet u een commerciele factuur toevoegen. Voor sommige landen is een Tijdelijk Export Document nodig om te voorkomen dat u opnieuw importkosten betaald, neem contact op met de de douane van uw land of de klantenservice van uw transportbedrijf. Zet ALTIJD de HS code van de Proliner® op de Commercial Invoice HS90318020.
Prodim gaat ervan uit dat de zending in goede staat is afgeleverd door de ingeschakelde koerier, tenzij de ontvanger bij het aannemen van de zending melding van schade doet bij de koerier.